Известие

Collapse
No announcement yet.

Румолене от съединителя на 147 16V JTDm 150hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Румолене от съединителя на 147 16V JTDm 150hp

    Здравейте! За много години! Привет на всички! Имам малко нужда от помощ. И може би къде да седна, като чуя цената на ... ... ремонта.
    Сутринта при превключване от втора на трета, после и при изключване от скорост при движение по паваж, а после и вечерта и на празен ход, колата почна да румоли - един такъв глух звук, който на моменти става доста отчетлив, после заглъхва... Румоли и без да натискам съединителя, като го натисна изчезва звукът частично или съвсем и после пак се появява при превключване на скорости - без значение на кои. Съединител ли ще да е? Не съм усещал вибрации, като при разбит маховик или съединител, няма вибрации и на педала, скоростите си влизат нормално, съединителя отделя ниско долу, не е твърд.
    Такова румолене съм чувал преди от автобусите Мерцедес из София, но те са автоматици и там не знам дали проблемът не беше със скоростните кутии или със съединителите, защото при тях се получаваще при движение по инерция, когато съединителят май не успяваше да изключи от скорост...
    От едно време насам, може би година, особено като е студено навън, колата като че ли ръмжи малко по странно през първите минути, но после се оправя. Може и да си въобразявам, но може би имаше някакви слаби вибрации, от време навреме, при превкрлючване или при празен ход на светофар, видими най-вече в огледалото за задно виждане.
    Колата като че ли нямаше мощност днес, не че я и напъвам, но като че ли приплъзва съединителят. Та само него ли да сменям, че чета се сменя заедно с лагер помпа и маховик? Колко отива като пара - 1.5К? - Оня, златния ремонт, "любим" на всички собственици на печки... Нещо като марки чарколяци да препоръчате, да не сменям пак след 2-3г. Благодаря в аванс!
    Last edited by novice; d.m.y г., 21:47.
    За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

  • #2
    То няма мн за чудене ще сваляш кутия. Най-вероятно се е изсипал лагера, ще и сложиш един нов ккт съединител и готово.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Моя майстор Румбата, каза, че ако е съединител, сменя всичко, не само съединител. Иначе нямало смисъл.
      За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
        Моя майстор Румбата, каза, че ако е съединител, сменя всичко, не само съединител. Иначе нямало смисъл.
        Той ти е казал всичко, като е имал предвид комплект съединител, инак като разглоби на място се преценява, маховик и семеринг колянов вал как са. Ако няма подводни камъни си на около 500 лв, труд+комплект съединител, допълнително може да иде маховик, семеринг колянов вал и т.н.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Не, напротив, той има предвид, че ако сменям съединител, сменя маховик и лагер помпа заедно с него и всичко отива на 1.5 - питах го. Иначе според него няма смисъл, понеже след това може маховикът да се разтропа, ако още не е и да платя двоен труд или да сменям 2х едно и също.
          И все пак, това от телефонен разговор, утре ще я гледа, какво точно ще се сменя.
          Last edited by novice; d.m.y г., 22:33.
          За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
            Не, напротив, той има предвид, че ако сменям съединител, сменя маховик и лагер помпа..
            На мен ми излиза с нормален лагер
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              И аз така знам.
              Спарковете са с лагер помпа, а дизелите не.
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                Днес ще проверким как е по вин номер. Ха дано не е 1.5 цифрата, макар че Румен още снощи каза, че вероятно това е цената при тези симптоми.
                Last edited by bikerider; d.m.y г., 08:52.

                Comment


                • #9
                  Ами вадиш 1.5к и я оправяш, какво друго?
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    На мен ми излиза с нормален лагер
                    Мда. Не е с помпа.
                    А маховика след оглед на място.

                    Comment


                    • #11
                      Ми да 1500лв. Понеже в Татковината маховика го продават за 850 лв. а той реално струва 650 лв!
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                        Ми да 1500лв. Понеже в Татковината маховика го продават за 850 лв. а той реално струва 650 лв!
                        Твоя да, че даже неговия и по малко.

                        Comment


                        • #13
                          Според Румен е разбита каре полуос, която не се продавала нова, а се рециклирала. Възможно ли е това тресене и вибрации да е от там? Получава се само при загряла кола, на скорост или при изключена скорост и стоене на място.
                          Друго - Румен казва, че това се рециклирало за около 200 кинта, а не се купува ново. Ами че аз каре полуоси външни и вътрешни, ги намирам в емколмплект нови за около 100лв нови. Аз ли нещо не разбирам или ме ментят?
                          Като си сменях маслото, Румен ми препоръчваше Мотул, че покривало евростандарти и било по-добро от Свленията. В друг сервиз ми казаха, че именно Мотул било евтинджос и те позвали американски масла, които били най-добри. А Бобо ми каза, че си сипва Селения на нашите коли, което в края на краищата правя и аз. Кое е правилно сега?
                          ПС: Румбата звънна, да доизясни. Прецакана е само едната вътрешна полууоска. И понеже е прецакана и чашката, която била някакъв трипоид, а цялата полуоска заедно с нея струвала към 800лв, рой ги рециклира по някакъв начин.
                          Last edited by bikerider; d.m.y г., 10:57.

                          Comment


                          • #14
                            Не бе не го слушай Румен и нови се купуват. Ама отиде морето.
                            Рециклираните са си ок. А къде си ги видял по 100лв им звънни че отивам да ги изкупя. Като ги пусна по 150 лв. и пред блока ще е касапниза за вътрешни карета.
                            Сега пишеш че вибрацията я има и на място при свободна. Чаша така не се усеща освен ако не са махнати трипода и тампона на скоростите. / това е шега/.
                            Вземете свалете кутията и проверете лагера и СЪСТОЯНИЕТО НА МАХОВИКА понякога не се усеща но като се отвори и може да го местиш с пръсче.
                            Друго което ми хрумва е лагер на първичен вал на ск още повече с това че звука се променя с температурата на колата.
                            Не изключнам и чашите като вариант. Ако Румен я е огледал със сигурност е прав.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от bikerider Покажи съобщение
                              Според Румен е разбита каре полуос, която не се продавала нова, а се рециклирала. Възможно ли е това тресене и вибрации да е от там? Получава се само при загряла кола, на скорост или при изключена скорост и стоене на място.
                              Друго - Румен казва, че това се рециклирало за около 200 кинта, а не се купува ново. Ами че аз каре полуоси външни и вътрешни, ги намирам в емколмплект нови за около 100лв нови. Аз ли нещо не разбирам или ме ментят?
                              Като си сменях маслото, Румен ми препоръчваше Мотул, че покривало евростандарти и било по-добро от Свленията. В друг сервиз ми казаха, че именно Мотул било евтинджос и те позвали американски масла, които били най-добри. А Бобо ми каза, че си сипва Селения на нашите коли, което в края на краищата правя и аз. Кое е правилно сега?
                              ПС: Румбата звънна, да доизясни. Прецакана е само едната вътрешна полууоска. И понеже е прецакана и чашката, която била някакъв трипоид, а цялата полуоска заедно с нея струвала към 800лв, рой ги рециклира по някакъв начин.
                              Маслото Селения TUTELA TECHNYX SAE 75W 85, API GL4 PLUS
                              Иначе полуоските целите наистина са скъпи 400-500 €вра
                              P.S
                              Дано покрай смененото магаре не си получил и "нови полуоски"
                              Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:35.
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X